header foto header foto header foto header foto header foto header foto
AMHC Amersfoort

Vacatures

Wil je onze vereniging versterken èn ben je op zoek naar een passende uitdaging?
Bekijk onze vacatures hier.

We hebben altijd plek voor mensen die met plezier een steentje willen bijdragen!
Met actieve vrijwilligers kunnen wij een gezellige en bruisende vereniging blijven.
Er zijn diverse mogelijkheden om onze club te versterken, o.a. in de onderstaande functies.
Laat de vrijwilligerscoördinator per mail weten hoe jij komt helpen.
 
BESTUUR

Bestuurslid accommodatie AMHC

Doel 
Het doel van de functie is het zorgen voor een goede accommodatie en voorzieningen waar het met plezier verblijven is voor onze leden en bezoekers. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het onderhoud en verder ontwikkelen van het sportcomplex en de voorzieningen op het complex. 
Dat doe je niet alleen, maar met een aantal commissies. De locatiemanager valt onder jouw verantwoordelijkheid, die zorgt voor de dagelijkse gang van zaken en ondersteunt de horeca.
Samen met de commissies ben je verantwoordelijk voor de begroting, de exploitatiekosten van het clubhuis en voor investeringen voor vernieuwing. 
Je onderhoudt contacten met diverse externe organisaties. Denk aan SHA (Stichting Hockeybeheer Amersfoort) waarvan AMHC het complex huurt en SRO die namens de gemeente Amersfoort de hockeyvelden onderhoudt. Ook onderhoud je contacten met leveranciers en afnemers (zoals hockeykampen). 
Ons complex van zo’n 12 jaar oud is in goede conditie, en vraagt beperkt aandacht de komende tijd. Belangrijke uitdagingen in deze functie liggen de komende tijd vooral in het versterken van de onderliggende commissies.

Functie-inhoud 
•  Is als bestuurslid belast met de volgende portefeuilles: 
  • Horeca
  • Accommodatie, w.o. watervelden
  • Materiaalcommissie (keepersmateriaal)
  • Kluscommissie (slapend)
  • Clubhuis 2.0 
  • ICT-commissie (i.o)
  • Medische commissie
•  Onderhoud contacten met de locatiemanager en is HR-verantwoordelijk
•  Contractverantwoordelijk voor diverse leveranciers 

Tijdsbesteding 
  • Afhankelijk van de lopende activiteiten en ambities; 
  • Informeel naar eigen invulling tot enkele uren per maand voor informele contacten; 
  • ca. 10 x per jaar bestuursvergadering; 
  • 2 x jaarvergadering; 
  • Regulier overleg met commissies in portefeuille.
Functie-eisen 
  • Goede communicatieve vaardigheden; 
  • Flexibele instelling en stressbestendig; 
  • Aanleg en affiniteit met facilitair management
  • Sturing kunnen geven aan teams van vrijwilligers 
  • Trends en veranderingen binnen de vereniging signaleren en daarop acteren


VERENIGING


Teammanager Dames 1
Ben jij een gezellige pietje precies en vind jij het leuk om alles te organiseren rondom het fanatieke Dames 1 team? Zij zijn per direct op zoek naar jou. Neem voor meer info contact op met Rutger via [email protected]


BAR

Barcommissie:
De barcommissie denkt en coördineert alles wat met de bar te maken heeft. Een enthousiaste barcommissie kan zoveel sfeer toevoegen aan de club! Samen ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen achter de bar en zorg je ervoor dat onze leden en gasten zich welkom voelen in het clubhuis. Er is zoveel werk, dat we altijd een rol hebben die bij je past: voorzitter, coordineren van aanvragen voor arrangementen, begeleider evenementen, coach betaalde krachten, werkinstructies/handboek onderhouden, etc.
Ca 2-4 uur per week.

Barcoördinatoren:
Als barcoördinator draai je ochtend- of middagdiensten (ca 5 uur) op zaterdag of zondag, waarbij je ouders achter de bar wegwijs maakt en ondersteunt. Je houdt het hoofd koel ook bij wel van een beetje drukte, begeleid de andere vrijwilligers en zorgt voor een gastvrije uitstraling van de bar. Ca 10 diensten per jaar.


WERVING

Commissie Grote Clubactie:
Ga jij met nog twee kanjers de Grote Clubactie opzetten voor AMHC en daarmee een substantieel bedrag ophalen? In overleg met het bestuur wordt vooraf een doel gekozen binnen de club waarvoor door de jeugdteams wordt geworven.De actie start in september en duurt (inclusief de afhandeling) tot en met februari. Rond september en oktober hebben jullie het even erg druk ivm communicatie en uitgifte. Ca 4 uur per week, bij voorkeur 3 commissieleden. Meer info:https://interesse.clubactie.nl/


GEZELLIGHEID EN SOCIAAL


Organisator AMHC Sportcafé TV
Wat is er leuker dan samen met jouw familie en vrienden naar sport kijken op jouw favoriete sportclub? Dat willen we in het clubhuis van AMHC mogelijk maken. Liefst zo snel mogelijk, want dan kunnen we starten met de hockeywedstrijden van oranje.

Wat hopen we dat jij voor elkaar krijgt?
Het programma organiseren, afstemmen met de bar, inkoop&bezetting, werkende tv’s, inzet van publiciteit. Jij bent de organisator. Als je het goed organiseert draait de bar op volle kracht, wordt er veel plezier gemaakt, ontstaat er verbondenheid en verdient de club er aan. En sta je zelf niet persé achter de bar.

Wat levert AMHC?
Beschikbaarheid van het clubhuis met volledig uitgeruste bar. Introductie hoe de bar werkt, wie inkoopt, wie publiciteit verzorgt

Ben jij op z’n plek aan de bar, maar ook achter de bar en weet jij van het clubhuis een gezellig sportcafé te maken? Meld je dan aan bij [email protected]. PS: 18+


Lid evenementencommissie:
Amersfoort wil meer verbinding tussen de leden en meer sfeer op de club. Een actief evenementenbeleid is daarbij essentieel. We zijn benieuwd naar jouw ideeën! Er zijn op AMHC 5-10 sowieso jaarlijks terugkerende evenementen. Voor de meeste evenementen is een team (of jaarlijkse winnaar van evenement) verantwoordelijk. Als commissie zorgen jullie dat op tijd gestart wordt met voorbereiding, zorg je voor communicatie via Lisa en beantwoordt vragen. Als voorzitter heb je het overzicht over de evenementen gedurende het seizoen, signaleer je knelpunten en bewaak je de planning. Ook zorg je ervoor dat de evenementen in de clubagenda staan. Ca 2 uur per week.


Organisatie Jongste Jeugd-toernooi en/of CD-toernooi:
Met zo’n mooi complex als AMHC heeft, is het natuurlijk te leuk om een toernooi op eigen velden te organiseren.In het verleden is er diverse keren een toernooi georganiseerd voor de Jongste Jeugd en voor de CD-jeugd. In het verleden waren er commissies van ouders van jeugdleden die dit oppakte en zelf vervanging regelde voor het jaar erop. Helaas is dat voor beide commissies niet gelukt….Geen jeugdtoernooien dus dit jaar. Dus, lijkt het je leuk om samen met ouders of vrienden een toernooi op poten te zetten (draaiboeken zijn aanwezig) en zo’n 200 kinderen per toernooi een geweldige dag te bezorgen, meld je dan aan! Gemiddeld 2 uur per week, toernooi in het voorjaar en/of einde seizoen.


Organisator AMHC Kinderfeestjes
Waarom willen wij bij AMHC kinderfeestjes organiseren? Wij denken dat kinderen en ouders van kandidaatjes sneller enthousiast worden om te gaan hockeyen als ze een keer met een vriendje mee kunnen hockeyen. En de jarige vindt het natuurlijk supertof om een boel vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen voor een feestje, waar de jarige in het middelpunt van de belangstelling staat en er een leuk hockeyprogramma wordt gedaan.

Wat hopen we dat jij voor elkaar krijgt?
De organisatie en begeleiding van kinderfeestjes (max. 2,5 uur per feestje) tijdens het veldseizoen (augustus - november en maart - juli). Op woensdag, vrijdag of zaterdagmiddag. Af te stemmen met de jarige, de trainer en eigen agenda.

Wat levert AMHC?
Uitgewerkt programma + trainer voor het trainingsdeel. Beschikbaarheid van het clubhuis met volledig uitgeruste bar. Introductie hoe de bar werkt, wie inkoopt, wie publiciteit verzorgt. Beschikbaarheid trainers. Kleine vergoeding voor begeleider en trainer.

Ben jij een enthousiaste organisator en vind jij het leuk kinderfeestjes te begeleiden? Meld je dan aan bij de [email protected] PS: 18+, geen opleidingsvereisten


HOCKEY

Lijnhoofd dames senioren & veteranen:
Als Lijnhoofd dames senioren & veteranen ben je aanspreekpunt voor alle hockeyende dames senioren. Samen met het lijnhoofd Meisjes A zorg je voor de juiste communicatie vanuit de jeugd naar de senioren bevorder je doorstroming. De dames veteranen zijn altijd op zoek naar verjonging met 30plussers en die heb jij natuurlijk goed in beeld. Je signaleert problemen en lost deze op samen met andere lijnhoofden en eventueel het bestuurslid senioren. Gemiddeld 2 uur per week.

OVERIG

Coördinator AMHC blessurepreventie
Sinds 2019 heeft AMHC blessurepreventie hoog op de agenda. Hiervoor is een samenwerking aangegaan met MTC de Fysioclub. Na een succesvolle pilot is het programma ‘JointForces’, dat bestaat uit een veldmeting en een warming up, uitgerold onder de ABC lijnteams. De bedoeling is dat de veldmeting aan het begin van ieder seizoen wordt georganiseerd en begeleid en dat ouders worden geïnformeerd als hun telg een verhoogd risico op blessures loopt.

Wat hopen we dat jij voor elkaar krijgt?
De organisatie van de veldmeting (1 à 2 avonden in september), bewaking van de privacy-gegevens en de terugkoppeling naar de ouders. In de toekomst verdere uitrol onder breedte-teams.

Wat levert AMHC?
Uitgewerkt programma + contactpersonen. Introductie wat Joint Forces is en begeleiding van voorganger, die twee jaar de kar heeft getrokken.

Ben jij een organisatietalent die in de maand september ca. 10 uur beschikbaar heeft om het project Joint Forces blessurepreventie bij AMHC te begeleiden en breder te trekken? Meld je dan aan bij [email protected].


LISA super-user
Ook een hockeyclub kan niet meer zonder ICT. Jij vindt het leuk om alles uit een softwaresysteem te halen, en anderen gebruikers te helpen hun werk makkelijk te maken. We gebruiken het systeem LISA voor de administratie, de wedstrijdplanning, de website en voor leden vooral met de app. Als superuser weet jij de weg in LISA, of vind je die samen met de leverancier: zo help jij alle vrijwilligers van AMHC optimaal gebruik te maken van LISA. Vragen van o.a. leden kun je snel oplossen of naar het juiste loket verwijzen. Ca. 2 uur per week, met pieken naar 4 uur per week.

ICT-coördinator
Waar internet eerst handig was kan de hockeyclub al lang niet meer zonder. Jij hebt het overzicht over de diverse systemen en toepassingen en de ICT-infrastructuur van AMHC. Aan ons netwerk zitten o.a. de PIN-apparaten, een telefoon-oplader, het scorebord-display, een domotica-systeem voor de verwarming, de kassa’s en zo nog wat. Je houdt ons handboek ICT up-to-date en weet wat er moet gebeuren om alles werkend te houden (vaak door de juiste leverancier in te schakelen). Een leuke mix van hands-on en organiseren. Je hoeft geen ICT-expert te zijn, het leuk vinden en gevoel er voor hebben is genoeg. Ca. 2 uur per week.


Vacature: AMHC Communicatie en redactie  Lid

Omschrijving
Profiel
Aantal uren 0
 
Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]